Årsmøde 2018 (for unge)

Fredag, 13 april, 2018 til Søndag, 15 april, 2018
Sted:
Fredericia og Middelfart

Så er det nu du skal bevise, at du er den hurtigste bløder på fire hjul!

For dig der er mellem 18 og 30 tyvstarter vi nemlig på foreningens årsmøde, der i år foregår i Middelfart. Vi mødes fredag den 13. april kl 17.00 ved stationen i Fredericia. Efter en lidt tidlig aftensmad tager vi ud til go-kart centeret i udkanten af byen. Her skal der køres om kap og kæmpes om medaljer, hæder og selvfølgelig håneretten!

Når vinderne er fundet, tager vi en taxa over Lillebælt til Brogaarden i Middelfart, hvor årsmødet foregår lørdag og søndag.

Programmet for årsmødet kan du se her. Lørdag kan du blandt andet høre om erfaringerne med telemedicin-appen, der i øjeblikket bliver testet i Skejby. Søndag kan du høre om hvad foreningen arbejder med i øjeblikket og senere har vi en session, hvor vi skal have fundet på idéer til fremtidige aktiviteter.

I pauserne er der rig mulighed for at hygge og dyste i bordfodbold og airhockey.

Søndag kl 13.00 er det tid til at sige farvel og tak for denne gang.

Du tilmelder dig i Bløderforeningens tilmeldingssystem. Prisen på kr. 300 dækker go-kart, ophold og mad i hele weekenden. Bemærk: vi har denne gang desværre ikke mulighed for at refundere transportudgifterne,
men når tilmeldingerne er i hus forsøger vi såvidt mulig at koordinere transport.

Vi håber meget du har lyst til at være med til det der med garanti bliver en både lærerig og sjov weekend!