Aktiviteter i Danmarks Bløderforening

Det kan være en stor lettelse at tale med nogen, som ved præcis, hvad det er, du snakker om – og som forstår dine tanker, fordi de selv er eller har været i samme båd.

Her finder du en oversigt over foreningens kommende aktiviteter:

Årsmøde 2024

6.-7. april 2024

Sæt kryds i kalenderen, når Bløderforeningen inviterer alle, store som små, til årsmøde med generalforsamling i weekenden d. 6.-7. april 2024.

Udflugtsdag 2024

25. maj 2024

Tilbring en hyggelig og sjov dag med andre familier med blødersygdom, når Danmarks Bløderforening inviterer på udflugt for hele familien. I år skal vi i Djurs Sommerland. Der er deltageloft.

Sommerlejr 2024

6.-13. juli 2024

I 2024 holder vi sommerlejr i uge 28! Sæt allerede nu kryds i kalenderen, hvis dit barn skal med på den sjoveste lejrskole for børn med en blødersygdom.

Aktiviteter for alle aldre
Bløderforeningen har et omfangsrigt udbud af aktiviteter for medlemmer af foreningen. Her er der mulighed for at danne netværk og udveksle erfaringer med andre i samme situation.

Her kan du læse mere om de forskellige aktiviteter foreningen arrangerer. De fleste afholdes én gang om året:

Du kan se i oversigten længere oppe på siden over kommende aktiviteter, hvilke aktiviteter der lige nu er åbne for tilmeldinger.

Tilmeld dig aktiviteter:

Her kan du logge ind og tilmelde dig vores aktiviteter med dit login til Bløderforeningens selvbetjeningssystem.

Beretninger fra tidligere aktiviteter:

Beretninger

Her kan du læse beretninger og referater fra tidligere aktiviteter afholdt af Danmarks Bløderforening.

BløderNyt

BløderNyt er Danmarks Bløderforenings medlemsblad, der udkommer to gange om året og lander i alle medlemmers postkasser. Læs nye og tidligere udgaver af bladet.