Løb for kvinder med blødersygdom

Dato:
Tirsdag, 15 maj, 2018 til Søndag, 3 juni, 2018
Sted:
Aarhus og København

Sammen med andre kvinder i Danmarks Bløderforening kan du løbe Feminas Kvindeløb og være med til at udbrede kendskabet til kvinder med blødersygdom. En større opmærksomhed om kvinder med blødersygdomme vil betyde, at flere får stillet den rette diagnose. På den måde sikres den rette hjælp og behandling.

Du kan deltage ved at løbe eller gå enten 5 eller 10 km. Sammen med andre medlemmer af Bløderforeningen kan du deltage i:

Aarhus, tirsdag d. 15. maj i (kl.17-20)

København, søndag d. 3. juni i (kl. 9.30-12.30)

Feminas Kvindeløb er arrangeret af magasinet Femina. Løbet er kun for kvinder og finder sted flere steder rundt omkring i Danmark.

Ved at melde dig til gennem Danmarks Bløderforening får du medlemsrabat og skal kun betale 100 kr. for at deltage. Du tilmelder dig ved at logge ind på Bløderforeningens tilmelding her >>

Sidste frist for medlemstilmelding gennem foreningen er d. 18. april. Hvis du har glemt din adgangskode, så kontakt sekretariatet på mail dbf@bloderforeningen.dk. Så hjælper vi gerne.

Læs mere om løbene og kampagnen #blødtigennem her>>