Spas, gys og hygge-weekend (18-30 år)

Dato:
Lørdag, 18 november, 2017 til Søndag, 19 november, 2017
Sted:
Århus

Kalder alle unge i Danmarks Bløderforening!

Så er det tid til at møde gamle og nye venner når vi tager til Århus den 18.-19. november. Du er lige velkommen om du har været med på alle sommerlejrene eller aldrig har været med i foreningens aktiviteter før, bare du er mellem 18 og 30 år og medlem af foreningen (*).

Vi mødes lørdag den 18. kl. 16.00 ved Århus Hovedbanegård, hvorefter vi går over og checker ind på hotellet. Når kufferterne er parkeret tager vi en hurtig runde, hvor vi får koblet ansigter og navne sammen, inden vi går ud og spiser. Om aftenen overtager Brian Mørk og hans gæster underholdningen i Brian Mørk Show i Musikhuset. Det eneste man kan forudsige er at det bliver uforudsigeligt og med overhængede risiko for ømme smilemuskler og latterkramper!

Søndag står i rejsens tegn - vi starter med at blive klogere på hvordan det er det hænger sammen med papirer, forsikringer og alt det andet, der kan være godt at have styr på når man skal ud at rejse i kortere eller længere tid - og særligt når man har behov for at have medicin med.

Senere tager vi på en rejse tilbage i tiden: rygtet siger at en alkymist skjuler hemmeligheden om lapis philosophorum, filosoffens sten, som er en mytisk substans, der kan lave almindeligt metal om til guld og give evigt liv. Det er op til os at aflure hans hemmelighed, men uret tikker nervepirrende hurtigt og kun ved at løse gåden kan vi slippe ud af laboratoriet inden han vender tilbage. Vi krydser fingre for at alle slipper levende fra det!

Hvis alt går vel er vi færdige omkring kl. 15.00 og dem der skal med tog eller bus følges tilbage til stationen.

Tilmelding og kontakt

Prisen for at deltage er kr. 300 som dækker hotel, mad, entrebilletter m.m., og hvis du indsender dine tog/bus billetter efter weekenden, får du beløbet refunderet.

Du kan tilmelde dig her >>

Tilmeldingsfrist er d. 16. oktober. Hvis du gerne vil være med, men ikke kan begge dage, kan du også være med den ene dag - husk så at skrive hvilken dag du deltager i kommentarfeltet på tilmeldingssiden.

Hvis du har spørgsmål til arrangementet eller tilmelding, så kontakt Christian Krog Madsen på telefon 23 62 59 03 eller

Vi ses i Århus!

(*) Hvis du ikke har fået meldt dig ind i foreningen endnu, så klarer du det hurtigt her >>