Støtte fra medicinalindustrien

En række medicinalfirmaer har valgt at støtte op om Bløderforeningens arbejde for mennesker med hæmofili, von Willebrands sygdom, ITP og sjældne blod-/blødersygdomme.

Se sponsoraftaler her »

2017

CSL Behring har støttet oversættelsen af pjecen 'Hvor er Mary?' samt event på Folkemødet til oplysning om blødersygdomme hos kvinder.

Shire Denmark har støttet oversættelsen og produktionen af informationspjecen 'Hvor er Mary?' om von Willebrands sygdom.

Novo Nordisk har støttet foreningens årsmøde, der blev afholdt den 22.-23. april 2017 i Skælskør.

Pfizer har støttet afholdelse af årsmøde i Bløderforeningen 2017.

Swedish Orphan Biovitrum (SOBI) har støttet afholdelse af årsmøde og generalforsamling i Bløderforeningen 2017.

Roche har støttet Bløderforeningens deltagelse i Konferencen International Exchange Experience for Patient Organisations samt deltagelse i Rare Disease. Begge møder arrangemeret og afholdes af Roche den 14.-17. marts 2017 i Madrid, Spanien. Roche har desuden støttet afholdelse af Bløderforeningens årsmøde, som afholdes den 22.-23. april 2017 på Kobæk Strands konferencecenter i Skølskør.

2016

Baxalta/Shire har støttet foreningens årsmøde og registreringsafgift til World Federation of Haemophilia kongressen, publiceringen af Livskvalitetsundersøgelsen fra 2012 og telemedicinprojektet.

Swedish Orphan Biovitrum (SOBI) har støttet EHC kongressen i Stavanger, Norge, og det nordiske møde i Reykjavik på Island samt studietur til Manchester.

Novo Nordisk har støttet foreningens årsmøde, der blev afholdt den 9.-10- april i Middelfart, foreningens deltagelse i Nordic Haemophilia Patient Fitness Workshop den 8. september og publiceringen af Livskvalitetsundersøgelsen fra 2012.

Pfizer har støttet foreningens deltagelse i World Fereration of Haemophilia Congress i Orlando, USA, fra den 24.-28. juli og foreningens 50+ seminar den 24.-25. september.

Novartis har støttet foreningen arbejde.

Bayer har støttet foreningens årsmøde, der blev afholdt i Middelfart den 9-10. april, og foreningens deltagelse i World Federation of Heamophilia (WFH) kongressen i Orlando den 24.-28. september 2016.

CSL Behring har støttet foreningens kvindetur, netværkssmøde for 30-49-årige blødere, deltagelse i World Fereration of Hemophilia (WFH) kongressen, studietur til Manchester samt foreningens medlemsblad, Blødernyt.

2015

Baxalta har støttet foreningens workshop om telemedicin på Forældre/barn-seminaret den 4.-6. september 2015.

Bayer A/S har støttet foreningens deltagelse i Nordisk Møde (september 2015) og i European Haemophilia Consortium (oktober 2015).

CSL Behring har støttet foreningens Kvindetur i oktober 2015, BløderNyt og genoptrykning af pjecen "Hæmofili - en introduktion".

Novo Nordisk Scandinavia har støttet foreningens markering af World Hemophilia Day den 17. april 2015.

Swedish Orphan Biovitrum har støttet foreningens deltagelse i Nordisk møde i Bergen den 4.-6. september 2015 og foreningens telemedicinprojekt.

Gilead Sciences har støttet foreningens medlemsblad, Blødernyt.

Se sponsoraftaler her »