Seniorseminar

Lørdag, 12 september, 2020 til Søndag, 13 september, 2020
Sted:
Sjælland

I weekenden d. 12-13. september danner skønne Sørup Herregaard i Ringsted rammen om Bløderforeningens seminar for medlemmer, der – ligesom foreningen – har rundet det skarpe hjørne.

Weekenden byder både på hyggeligt socialt samvær, lægefagligt oplæg med overlæge Eva Funding fra Rigshospitalet og fokus på trivsel i hverdagen. Der bliver også tid til en tur i den 29 grader varme pool, hvis det kunne friste?

Det koster 350 kr. pr. person at deltage. Der er plads til 25 deltagere efter princippet om først til mølle. Tilmeldingsfrist er d. 1. september 2020.

Du kan tilmelde dig her >>

Du kan se invitation og program her >>

Vi gør opmærksom på, at der tages billeder til arrangementet, som kan blive brugt i Bløderforeningens medier. Vi offentliggør kun billeder, der overholder Datatilsynets retningslinjer for deling af billeder på internettet. Vi offentliggør derfor ikke billeder, hvor vi vurderer, at en person på billedet kan føle sig udstillet, udnyttet eller krænket. Læs mere om Datatilsynets retningslinjer her »

Ønsker du ikke, at Bløderforeningen offentliggør billeder af dig fra dette arrangement, beder vi dig gøre os opmærksomme på det. Hvis du på et senere tidspunkt ønsker et billede af dig fjernet, kan du til enhver tid kontakte os og gøre indsigelse. Har du gjort indsigelse, vil vi ikke offentliggøre billeder af dig fra dette arrangement. Ønsker du et billede, der allerede er offentliggjort, afpubliceret, vil vi i videst mulig omfang fjerne billede.