Aflysning af årsmødet 2020

I Danmarks Bløderforening følger vi de officielle anbefalinger i forhold til smitterisiko for coronavirus. Vi ser os derfor nu nødsaget til at aflyse vores årsmøde d. 18-19. april på Hotel Opus i Horsens.

Vores aflysning er baseret på et ”forsigtighedsprincip” og det forhold, at mange af foreningens medlemmer på forskellig vis har svækket helbred.

Er du allerede tilmeldt årsmødet, kan du få refunderet din deltagerbetaling ved at sende navn og kontonummer til Lone i sekretariatet: lc@bloderforeningen.dk

Generalforsamling 2020 udskydes

Generalforsamlingen d. 19. april 2020 udskydes. Lige nu afventer vi den nationale udvikling og de officielle anbefalinger, førend vi træffer beslutning om en ny dato.

Sekretariatet lukker ned i uge 12 og 13

Sekretariatet vil fra mandag d. 16. marts og to uger frem fungere med meget begrænset kapacitet. Vi håber derfor, at I vil have forståelse for, at der kan være forsinkelse i forhold til besvarelse af telefonopkald og mails.

Hvis du har brug for at komme i kontakt med Bløderforeningen, er du velkommen til at kontakte vores sekretariatsleder Karen direkte på telefon 60 24 62 77 eller på mail kbh@bloderforeningen.dk.

Følg Sundhedsstyrelsens anbefalinger og tag det alvorligt

Da situationen omkring den nye coronavirus hele tiden udvikler sig, anbefaler vi generelt, at alle holder sig opdateret på myndighedernes hjemmeside og følger anbefalingerne til forebyggelse af smitte: www.coronasmitte.dk.

50-års jubilæum

Selvom mange ting lige nu er sat på pause i det danske samfund, så fylder Danmarks Bløderforening stadig 50 år i år. Vi vender tilbage snarest muligt med besked om, hvordan vi afvikler vores medlemskampagne og på anden vis fejrer foreningens jubilæum resten af 2020. Så hold godt øje med foreningens hjemmeside og Facebook.

Udgivet: 12. marts 2020