Ny bestyrelse valgt på generalforsamlingen

I disse måneder ruller vaccinationsprogrammet ud over hele Danmark og flere vaccinationer mod COVID-19 er taget i brug.

Under kyndig ledelse af dirigent Kurt Scheelsbeck, medlem af byrådet i Høje Taastrup Kommune for Konservative, afholdt Danmarks Bløderforening generalforsamling lørdag d. 15. august i Handicappens Hus.

Her blev valgt nye medlemmer til Danmarks Bløderforenings bestyrelse. Daniel Straagaard Jensen, der har været suppleant, blev valgt som medlem af bestyrelsen. Tem Folmand, Christian Krog Madsen og Palle Lykke Ravn blev genvalgt.

Som suppleanter blev Dennis Jensen Svejstrup Jensen og Hazel Engelsmann valgt. Stort tillykke med (gen)valget!

Se hele bestyrelsen her >>

Der bliver snarest lagt referat af generalforsamlingen på hjemmesiden. Indtil da kan du læse formand Jacob Bech Andersens beretning her >>

Danmarks Bløderforenings bestyrelse: Jacob Bech Andersen, Morten Skovhus Eriksen, Palle Skovby, Tem Folmand, Daniel Straagaard Jensen og Christian Krog Madsen. In absentia Palle Lykke Ravn, Heidi Brandt, Erik De Mare og suppleanterne Dennis Svejstrup Jensen og Hazel Engelsmann.

Udgivet: 17. august 2020

Nyhedsbrev

Vil du gerne modtage de seneste nyheder om blødersygdom og foreningens aktiviteter, så tilmeld dig foreningens nyhedsbrev. Nyhedsbrevet er et supplement til medlemsbladet BløderNyt.