Premiere på jubilæumsfilm

Danmarks Bløderforenings kan i år fejre 50-års jubilæum, derfor holder vi virtuel premiere på foreningens nye jubilæumsfilm – sammen, men hver for sig.

I weekenden d. 18-19. april 2020 skulle Danmarks Bløderforening have holdt årsmøde og generalforsamling. Vi havde glædet os til at fejre foreningens 50 års jubilæum sammen – for der er meget at mindes og meget at fejre.

På grund af risiko for smitte med coronavirus har vi måtte aflyse årsmødet og meget er anderledes i denne tid.

Derfor inviterer vi til virtuel premiere på Danmarks Bløderforenings jubilæumsfilm – sammen, men hver for sig.

Tillykke med vores forening!

Udgivet: 17. april 2020

Nyhedsbrev

Vil du gerne modtage de seneste nyheder om blødersygdom og foreningens aktiviteter, så tilmeld dig foreningens nyhedsbrev. Nyhedsbrevet er et supplement til medlemsbladet BløderNyt.