Virtuelle foredrag og konferencer om blødersygdomme

Denne tid sætter en stopper for mange planlagte konferencer og netværksmøder. Derfor har flere organisationer valgt at tilbyde online konferencer eller webinarer i stedet – det åbner op for at flere har mulighed for at deltage. Læs nedenfor om de tilbud, der er i bløderverdenen lige nu for at tilegne sig ny viden hjemmefra. Arrangementerne er på engelsk.

EHC-webinarer d. 28. og 29. maj

D. 28. og 29. maj afholder EHC, den europæiske sammenslutning af bløderforeninger, to webinarer om kvinder og blødersygdom.

Torsdagens session finder sted (d. 28. maj) kl. 13-14.30 og vil omhandle håndteringen af kraftige blødninger og menstruation. Fredagens foredrag afholdes (d. 29. maj) kl. 10-11.30, og temaet her er comprehensive care, og hvilke udfordringer der kan være i forhold til behandling af kvinder med blødersygdom. Når du har tilmeldt dig, modtager du et link til webinaret. Det er gratis at tilmelde sig og deltage.

Læs programmet og tilmeld dig nu her »

WFH Virtual Summit d. 14-19.juni

D. 14-19. juni afholder The World Federation of Hemophilia (WFH) en international, virtuel konference.

WFH Virtual Summit består af en række gratis foredrag, der giver dig mulighed for at blive opdateret på den nyeste viden om blødersygdom direkte fra hjemmekontoret eller sofaen. Alle sessioner optages og vil blive tilgængelige på et senere tidspunkt.

Programmet for de seks dage er offentliggjort og indeholder både foredrag, workshops og mindfulness-øvelser. Se hele programmet her »

Tilmelding er gratis. Du kan registrere dig her »

Udgivet: 15. maj 2020

Nyhedsbrev

Vil du gerne modtage de seneste nyheder om blødersygdom og foreningens aktiviteter, så tilmeld dig foreningens nyhedsbrev. Nyhedsbrevet er et supplement til medlemsbladet BløderNyt.