Weekendtur for hiv-smittede

D. 23.-24. april inviteres alle hiv-smittede blødere på weekendtur til Vejle, hvor vi blandt andet skal i Vejle Musikteater og se Shu-Bi-Dua – The Musical.

Dato: 23. april-24. april 2022

Sted: Scandic Hotel i Vejle

Bløderforeningen inviterer i år alle HIV-smittede blødere på weekendtur i april.

Netværksmødet foregår på Scandic Hotel i Vejle. På programmet er der både afsat tid til faglig opdatering og hyggeligt samvær.

Der vil bl.a. være afsat tid til at udveksle af erfaringer fra COVID-19-pandemien og om andre emner. Derudover vil Palle Lykke Ravn holde oplæg om sin medvirken i AIDS-fondets bog: ”Da døden blev aflyst - 40 år med aids”. Som socialt indslag skal vi lørdag aften en tur i Vejle Musikteater og se Shu-Bi-Dua – The musical.

Det er gratis at deltage.

Læs programmet her ›

Tilmelding foregår pr mail. Send en mail til kbh@bloderforeningen.dk for at tilmelde dig turen.

Hvis du har spørgsmål til arrangementet eller tilmelding, så kontakt Karen i sekretariatet på
telefon 60 24 62 77 eller på mail kbh@bloderforeningen.dk.

BløderNyt

BløderNyt er Danmarks Bløderforenings medlemsblad, der udkommer to gange om året og lander i alle medlemmers postkasser. Læs nye og tidligere udgaver af bladet.