Start en indsamling til fordel for Danmarks Bløderforening

Vil du også gøre en forskel, kan du støtte Bløderforeningen ved at oprette din personlige indsamling på BetterNow. Alle har mulighed for at donere penge. Du kan dele indsamlingen med dit personlige netværk via de sociale medier eller private beskeder og e-mails.

Ved at lave din egen indsamling kan du som privatperson være med til at skabe opmærksomhed omkring Bløderforeningen og det arbejde, vi laver. Aktiviteter som for eksempel løb, svømning eller cykling, der kræver noget af dig, er gode ideer til at starte en privat indsamling. Har du lyst til at lave et uafhængigt personligt bidrag eller donere dine fødselsdags- eller bryllupsdagsgaver som pengedonationer, er der også rig mulighed for dette. Kun fantasien sætter grænser og alle beløb modtages med stor tak.

Se her hvordan Ann Kjersgaard Meldal brugte Feminas kvindeløb 2018 som en anledning til at slå et slag for Danmarks Bløderforening.

Har du brug for hjælp til at starte en indsamling er du altid velkomment til at kontakte sekretariatet. Du kan også læse gode råd til at starte en indsamling her