Weekendtur for 30+/De stive anklers klub

Danmarks Bløderforening afholder hvert år et netværksmøde for personer med blødersygdom, der er ca. 30-50 år. Her venter en hyggelig weekend med interessante oplæg og sociale indslag, og hvor medlemmerne har mulighed for at spare og erfaringsudveksle.

Dato: Lørdag d. 24. september-søndag d. 25. september 2022

Sted: Best Western Plus Hotel Fredericia.

Danmarks Bløderforening afholder igen i år netværksmøde for personer med blødersygdom, der er ca. 30-50 år. Arrangementet vil foregå på Best Western Plus Hotel i Fredericia, der ligger i naturskønne omgivelser.

En weekend med andre, der kender til det at leve med en blødersygdom
D. 24.-25. september kan du tilbringe en weekend med ligesindede, der ved, hvad det vil sige at have en blødersygdom. Der vil både være plads til sjov og hygge, men weekenden vil også byde på interessante oplæg, og deltagerne har mulighed for at spare og erfaringsudveksle.

Programmet har igen i år fokus på, hvordan smerter håndteres i hverdagen. Vi skal bl.a. prøve vandaerobic og i saunagus hos Fredericia Idrætscenter.

Program:

Lørdag d. 24/9

10.30-11.00

Ankomst på Hotel Fredericia

11.00 – 13.00

Saunagus og Vandaerobic i Fredericia Idrætscenter

13.00 -  14.00

Frokost i Idrætscenteret

14.00 – 17.00

Oplæg (TBC)

19.00 - ?

Middag og hyggesnak

Søndag 25/9

8.00 – 9.00

Morgenmad

9.00 – 12.00

Nyt til og fra foreningen: om samarbejde med centrene og egen læge

Slut på program og madpakke

Vær med til nogle forhåbentlig hyggelige og indholdsrige dage og bliv en del af De stive anklers klub.

Hvem kan deltage?
I Danmarks Bløderforening forsøger vi at arrangere arrangementer for mennesker med blødersygdom i alle aldre – både unge og gamle, og dem lige midt i mellem. Weekendturen er for medlemmer, der er mellem ca. 30 og 50 år.

Pris: 350 kr.

Tilmeldingsfrist: forlænget til d.  12. september 2022

Tilmeld dig her ›

Foto: Billeder fra 30+ weekendtur i 2021.

Vi håber at se både nye og gamle bekendtskaber til en hyggelig weekend!

*Vi gør opmærksom på, at der tages billeder til arrangementet, som kan blive brugt i Bløderforeningens medier. Vi offentliggør kun billeder, der overholder Datatilsynets retningslinjer for deling af billeder på internettet. Vi offentliggør derfor ikke billeder, hvor vi vurderer, at en person på billedet kan føle sig udstillet, udnyttet eller krænket. Vi er opmærksomme på, at der bør ydes særlig beskyttelse mod børn og unge under 16. Derfor offentliggør vi ikke billeder af børn, der befinder sig i en udsat situation, uden barnets og forælders samtykke – eksempelvis badebilleder eller billeder af stikketræning. Læs mere her ›

Ønsker du ikke, at Bløderforeningen offentliggør billeder af dig/dit barn, beder vi dig gøre os opmærksomme på det. Hvis du på et senere tidspunkt ønsker et billede af dig/dit barn fjernet, kan du til enhver tid kontakte os og gøre indsigelse. Har du gjort indsigelse, vil vi ikke offentliggøre billeder af dig/dit barn fra dette arrangement. Ønsker du et billede, der allerede er offentliggjort, afpubliceret, vil vi i videst mulig omfang fjerne billede.

BløderNyt

BløderNyt er Danmarks Bløderforenings medlemsblad, der udkommer to gange om året og lander i alle medlemmers postkasser. Læs nye og tidligere udgaver af bladet.