Aktiviteter i Danmarks Bløderforening

Det kan være en stor lettelse at tale med nogen, som ved præcis, hvad det er, du snakker om – og som forstår dine tanker, fordi de selv er eller har været i samme båd.

Her finder du en oversigt over foreningens kommende aktiviteter:

Seniorseminar 2024

26.-27. oktober 2024

Igen i år inviterer vi til seniorseminar for mennesker med blødersygdom i alle former. I år går turen til Roskilde.

Cheflæge Peter Kampmann fra Hæmofilicenter Rigshospitalet stiller op til en slags Hæmofili-lægens Bord. Han vil fortælle og svare på spørgsmål fra deltagerne om stort og småt.

HIV-netværksmøde 2024

2. november 2024, kl. 12-15

Som vanligt inviterer Bløderforeningen til netværksmøde, hvor hiv-smittede blødere har mulighed for at udveksle erfaringer med ligesindede. I år arrangeres mødet som et hyggeligt og uformelt frokostmøde.

Foredrag med Gitte Gram om selvbiografi

1. december 2024, kl. 13-15

D. 1. december inviterer Danmarks Bløderforening til foredrag om de menneskelige konsekvenser af Blødersagen. Forfatter Gitte Navne Gram Rasmussen kommer og fortæller om sin selvbiografi: "Til døden (blodet) os skiller".

Aktiviteter for alle aldre
Bløderforeningen har et omfangsrigt udbud af aktiviteter for medlemmer af foreningen. Her er der mulighed for at danne netværk og udveksle erfaringer med andre i samme situation.

Her kan du læse mere om de forskellige aktiviteter foreningen arrangerer. De fleste afholdes én gang om året:

Du kan se i oversigten længere oppe på siden over kommende aktiviteter, hvilke aktiviteter der lige nu er åbne for tilmeldinger.

Tilmeld dig aktiviteter:

Her kan du logge ind og tilmelde dig vores aktiviteter med dit login til Bløderforeningens selvbetjeningssystem.

Beretninger fra tidligere aktiviteter:

Beretninger

Her kan du læse beretninger og referater fra tidligere aktiviteter afholdt af Danmarks Bløderforening.

BløderNyt

BløderNyt er Danmarks Bløderforenings medlemsblad, der udkommer to gange om året og lander i alle medlemmers postkasser. Læs nye og tidligere udgaver af bladet.