Årsmøde 2024

Sæt kryds i kalenderen, når Bløderforeningen inviterer alle, store som små, til årsmøde med generalforsamling i weekenden d. 6.-7. april 2024.

Dato: 6. april-7. april 2024

Sted: Trinity Hotel, Gl. Færgevej 30, 7000 Fredericia

Hvem: Alle medlemmer

Pris: Voksne og børn fra 12 år: 385 kroner pr. person
Børn 2-11 år: 165 kroner pr. person
Børn under 2 år: Gratis

Tilmeldingsfrist: 21. marts 2024. Det er ikke længere muligt at tilmelde sig årsmødet.

Fokus på fælles beslutningstagning
Bløderforeningens årsmøde danner ramme om en weekend, hvor foreningens medlemmer mødes på kryds og tværs af diagnoser og aldre. Her er der mulighed for at udveksle erfaringer, danne netværk og blive klogere på blødersygdom og Danmarks Bløderforening.

I år får vi besøg af overlæge Lone Hvitfeldt Poulsen, Blødercenter Vest, AUH. Hun vil gøre os klogere på erfaringer med samarbejde mellem patient og center set i lyset af nye behandlinger, der er kommet til i de senere år.

Overlæge Lone Hvitfeldt Poulsen, Blødercenter Vest, AUH holder oplæg lørdag. Fotokredit: Tem Folmand.

Hypnose mod stikkeangst
Sygeplejerske Mette L. B. Jessen og sygeplejerske Trine Poulsen, Børneafdelingen, AUH, gæster os også, for at gøre os klogere på deres erfaringer med hypnoterapi. De begyndte i januar 2022 at bruge hypnose som terapiform for børn med stikkeangst, og dét med stor succes.

Sygeplejerske Mette L. B. Jessen og sygeplejerske Trine Poulsen, Børneafdelingen, AUH, gæster os og fortæller om deres erfaringer med hypnoterapi.

Generalforsamling
Søndag d. 7. april 2024 kl. 11-13 af holdes i forbindelse med årsmødet generalforsamling. Alle medlemmer er velkomne.

Overnatning og forplejning er inkluderet i prisen.

Drikkevarer er på egen regning.

Der vil være gåafstand mellem konference-faciliteter og værelser.

Familier kan tilbydes at dele to dobbeltværelser.

Se hele programmet for årsmødet her >

*Vi gør opmærksom på, at der tages billeder til arrangementet, som kan blive brugt i Bløderforeningens medier. Vi offentliggør kun billeder, der overholder Datatilsynets retningslinjer for deling af billeder på internettet. Vi offentliggør derfor ikke billeder, hvor vi vurderer, at en person på billedet kan føle sig udstillet, udnyttet eller krænket. Vi er opmærksomme på, at der bør ydes særlig beskyttelse mod børn og unge under 16. Derfor offentliggør vi ikke billeder af børn, der befinder sig i en udsat situation, uden barnets og forælders samtykke – eksempelvis badebilleder eller billeder af stikketræning. Læs mere her ›

Ønsker du ikke, at Bløderforeningen offentliggør billeder af dig/dit barn, beder vi dig gøre os opmærksomme på det. Hvis du på et senere tidspunkt ønsker et billede af dig/dit barn fjernet, kan du til enhver tid kontakte os og gøre indsigelse. Har du gjort indsigelse, vil vi ikke offentliggøre billeder af dig/dit barn fra dette arrangement. Ønsker du et billede, der allerede er offentliggjort, afpubliceret, vil vi i videst mulig omfang fjerne billede.

BløderNyt

BløderNyt er Danmarks Bløderforenings medlemsblad, der udkommer to gange om året og lander i alle medlemmers postkasser. Læs nye og tidligere udgaver af bladet.