ITP-webinar

Alle ITP-patienter og forældre til børn med ITP inviteres til online møde fredag d. 30. september.

Dato: fredag d. 30. september 2022, kl. 19.00-20.00

Sted: Online. Tilmeldte får tilsendt et link inden eventet. Tilmeld dig senest torsdag d. 29. september.

Den internationale opmærksomhedsdag for ITP afholdes altid den sidste fredag i september, i år falder det på d. 30. september. Danmarks Bløderforening markerer i år dagen ved at invitere til et online om ITP.

Vi får besøg af Nikolaj Mannering, der er læge og ph.d.-studerende ved hæmatologisk afdeling på Odense Universitetshospital. Han vil fortælle om sin undersøgelse af udviklingen i levetid blandt patienter med ITP. Vi havde også besøg af Nikolaj ved markeringen af ITP-dagen i 2021 – siden da har han indsamlet mere data og viden om ITP-patienters levetid, som han vil præsentere os for.

Program

• 19.00: Velkomst og præsentation: Vi hilser på hinanden og ser, hvor mange der har taget lilla på i anledningen af opmærksomhedsdagen
  • 19.10: Oplæg ved Nikolaj Mannering om udviklingen i levetid blandt ITP-patienter
  • 19.30: Spørgsmål og svar
  • 19.40: Snak og erfaringsudveksling
  • 20.00: Tak for denne gang

Du kan tilmelde dig webinaret her >

BløderNyt

BløderNyt er Danmarks Bløderforenings medlemsblad, der udkommer to gange om året og lander i alle medlemmers postkasser. Læs nye og tidligere udgaver af bladet.