Kvindetur

Kvinder med blødersygdom, og bærere af den, er ofte en overset gruppe. Bløderverdenen tæller flest mænd, og derfor er det ofte deres problemstillinger, der kommer til at dominere til fællesarrangementer.

Bløderforeningen tilbyder også arrangementer kun for kvinder. Kvindeturen foregår som regel en weekend i efteråret. Her er der rig mulighed for, at kvinderne på deres præmisser kan mødes og udveksle erfaringer og tanker. Kvindeturen er for kvinder med både ITP, von Willebrands sygdom, hæmofili og andre blødersygdomme og bærere af blødersygdom.

BløderNyt

BløderNyt er Danmarks Bløderforenings medlemsblad, der udkommer to gange om året og lander i alle medlemmers postkasser. Læs nye og tidligere udgaver af bladet.