Ladywalk 2022

Danmarks Bløderforening inviterer d. 30. maj kvinder med blødersygdom tæt inde på livet til motionsarrangementet Ladywalk.

Dato: 30. maj kl. 18.30 2022

Sted: København, Skælskør og Aalborg

Danmarks Bløderforening stiller igen i år hold til Ladywalk 2022. Ladywalk er et hyggeligt motionsarrangement, der bakker op om organisationer, der er med til at støtte sygdomsramte kvinder. I 2020 støttede Ladywalk bl.a. Bløderforeningens kvindekampagne Blødt igennem >

Hvad kan du forvente?
Til motionsarrangementet Ladywalk får du en hyggelig og ikke mindst social dag, hvor vi sætter fokus på kvinder og blødersygdom. Du får også mulighed for at tale med andre kvinder i samme situation som dig selv og får en god motionsoplevelse.

Du må gerne invitere for eksempel din datter, søster eller andre med blødersygdom tæt inde på livet med. Bare husk at notere vedkommende, når du tilmelder dig.

Du støtter andre kvinder
Når du deltager i motionseventet Ladywalk, støtter du samtidig også andre kvinder. Hvert år donerer Ladywalk penge til organisationer, der støtter sygdomsramte kvinder. I år går støtten til Endometriose Foreningen og Hjerteforeningen.

I 2019 var Bløderforeningen en af de organisationer, der modtog støtte. Ladywalk donerede midler til, at kvindekampagnen Blødt igennem kunne få sin helt egen hjemmeside. Hjemmesiden er henvendt til piger og kvinder og fagfolk, der vil vide mere om blødersygdom og symptomerne herpå. Se hjemmesiden her >

Praktisk info
Til Ladywalk kan du gå 7 eller 12 km. I bestemmer selv på dagen, hvad I har lyst til. Når du tilmelder dig til Ladywalk, får du både en T-shirt fra Danmarks Bløderforening og Ladywalk samt en goodiebag.

Du kan tilmelde dig og evt. din datter eller søster mm. til Ladywalk, og så klarer Danmarks Bløderforening resten. Vi stiller op med hold i:

• København
  • Skælskør
  • Aalborg

Vælg under tilmelding, hvilken by du vil deltage i.

Arrangementerne begynder kl. 18:30, og det koster 125 kr. at deltage sammen med Danmarks Bløderforening. Beløbet dækker det hele: både Ladywalk-tilmelding, goodiebag, en T-shirt med Bløderforeningens logo og Ladywalk T-shirt.

Pris: 125 kr. per person

Fristen for tilmelding: tirsdag d. 26. april

Tilmeld dig her >

Spørgsmål
:

Har du nogle spørgsmål til arrangementet, kan du kontakte sekretariatet på dbf@bloderforeningen.dk el. på tlf. 33 14 55 05

Foto: kvindeløb 2018

*Vi gør opmærksom på, at der tages billeder til arrangementet, som kan blive brugt i Bløderforeningens medier. Vi offentliggør kun billeder, der overholder Datatilsynets retningslinjer for deling af billeder på internettet. Vi offentliggør derfor ikke billeder, hvor vi vurderer, at en person på billedet kan føle sig udstillet, udnyttet eller krænket. Vi er opmærksomme på, at der bør ydes særlig beskyttelse mod børn og unge under 16. Derfor offentliggør vi ikke billeder af børn, der befinder sig i en udsat situation, uden barnets og forælders samtykke – eksempelvis badebilleder eller billeder af stikketræning. Læs mere her »

Ønsker du ikke, at Bløderforeningen offentliggør billeder af dig/dit barn, beder vi dig gøre os opmærksomme på det. Hvis du på et senere tidspunkt ønsker et billede af dig/dit barn fjernet, kan du til enhver tid kontakte os og gøre indsigelse. Har du gjort indsigelse, vil vi ikke offentliggøre billeder af dig/dit barn fra dette arrangement. Ønsker du et billede, der allerede er offentliggjort, afpubliceret, vil vi i videst mulig omfang fjerne billede.

Blødt igennem

Blødt igennem er Danmarks Bløderforenings kvindekampagne, der er igangsat for at skabe opmærksomhed om kvinder og blødersygdom. Piger og kvinder kan også have en blødersygdom, og det vil vi gerne sætte fokus på. Du kan læse mere på Blødt igennems egen hjemmeside.

Blødt igennem

Her kan du finde Blødt igennems egen hjemmeside med information om kvinder og blødersygdom.