Årsmøde 2020 aflyst

Foreningens årsmødet, der skulle have været afholdt weekenden d. 31. oktober-1.november på Hotel Opus i Horsens, er desværre aflyst.

Vi ser lige nu et stigende smittetal med COVID-19 og flere restriktioner bliver indført, derfor ser vi os nødsaget til at aflyse foreningens årsmøde 2020.

Allerede tilmeldt?

Har du allerede tilmeldt dig efterårets årsmøde, kan du få refunderet din deltagerbetaling ved at sende dit navn, registrerings- og kontonummer til Anne Mette i sekretariatet på mail: kommunikation@bloderforeningen.dk.

50 års jubilæum

Selvom det ikke bliver i år, vi får lov at fejre Bløderforeningens 50 år ved et stort og festligt årsmøde, så vil vi fortsat markere fejringen online.

Udgivet: 15. september 2020

Nyhedsbrev

Vil du gerne modtage de seneste nyheder om blødersygdom og foreningens aktiviteter, så tilmeld dig foreningens nyhedsbrev. Nyhedsbrevet er et supplement til medlemsbladet BløderNyt.