Weekendtur for 30+ netværket

18.-19. september inviterer Danmarks Bløderforening mennesker med blødersygdom mellem omtrent 30 og 50 år på weekendtur ved Lillebælt. Her venter en weekend med bridgewalking, erfaringsudveksling og en god middag.

Dato: Ankomst lørdag d. 18. september kl. 11. Farvel: søndag d. 19. september kl. 13.

Sted: Milling Hotel Park i Middelfart.

I Danmarks Bløderforening forsøger vi at arrangere arrangementer for mennesker med blødersygdom i alle aldre – både unge og gamle, og dem lige midt i mellem. Derfor inviterer vi endnu engang vores medlemmer mellem 30 og ca. 50 år til netværksmøde. Vi kalder det også De stive anklers klub.

Vind i håret over broen
Denne gang går turen til Middelfart, hvor vi mødes lørdag kl. 11 for straks at springe i ud i weekendens første aktivitet Bridgewalking – en gåtur over den gamle Lillebæltsbro. Herefter følger en eftermiddag, hvor der er sat tid af til at udveksle erfaringer og gøre status på hinandens livssituation.

Resten af programmet for weekenden kan du læse her >

Pris: 350 kr.

Tilmeldingsfrist forlænget til d. 6. september.

Tilmeld dig her >

Foto: Billeder fra tidligere arrangementer med De stive anklers klub.

Vi håber at se både nye og gamle bekendtskaber til en hyggelig weekend!

*Vi gør opmærksom på, at der tages billeder til arrangementet, som kan blive brugt i Bløderforeningens medier. Vi offentliggør kun billeder, der overholder Datatilsynets retningslinjer for deling af billeder på internettet. Vi offentliggør derfor ikke billeder, hvor vi vurderer, at en person på billedet kan føle sig udstillet, udnyttet eller krænket. Vi er opmærksomme på, at der bør ydes særlig beskyttelse mod børn og unge under 16. Derfor offentliggør vi ikke billeder af børn, der befinder sig i en udsat situation, uden barnets og forælders samtykke – eksempelvis badebilleder eller billeder af stikketræning. Læs mere her »

Ønsker du ikke, at Bløderforeningen offentliggør billeder af dig/dit barn, beder vi dig gøre os opmærksomme på det. Hvis du på et senere tidspunkt ønsker et billede af dig/dit barn fjernet, kan du til enhver tid kontakte os og gøre indsigelse. Har du gjort indsigelse, vil vi ikke offentliggøre billeder af dig/dit barn fra dette arrangement. Ønsker du et billede, der allerede er offentliggjort, afpubliceret, vil vi i videst mulig omfang fjerne billede.

BløderNyt

BløderNyt er Danmarks Bløderforenings medlemsblad, der udkommer to gange om året og lander i alle medlemmers postkasser. Læs nye og tidligere udgaver af bladet.