De stive anklers klub

Danmarks Bløderforening forsøger at tilbyde aktiviteter for både unge og gamle, men også dem lige midt i mellem. Blødere i alderen 30+ er en gruppe, der formentlig er i en travl fase af deres liv, men det udelukker ikke, at de også kan have brug for at udveksle erfaringer eller dele bekymringer med ligesindede.

Bløderforeningen arrangerer hvert år et netværksmøde for personer med blødersygdom, der er 30+ – også kaldet De stive anklers klub. Arrangementet plejer at være en hyggelig dag med interessante oplæg og sociale indslag, og hvor medlemmerne har mulighed for at spare og erfaringsudveksle.

BløderNyt

BløderNyt er Danmarks Bløderforenings medlemsblad, der udkommer to gange om året og lander i alle medlemmers postkasser. Læs nye og tidligere udgaver af bladet.