ITP-webinar

Alle ITP-patienter og forældre til børn med ITP inviteres til online gå-hjem-møde fredag d. 24. september.

Dato: fredag d. 24. september 2021, kl. 16-18

Sted: Online. Tilmeldte får tilsendt et link inden eventet. Tilmeld dig inden fredag d. 24. september.

Den internationale opmærksomhedsdag for ITP afholdes altid den sidste fredag i september, i år falder det på d. 24. september. Danmarks Bløderforening markerer i år dagen ved at invitere til et online gå-hjem-møde om ITP.

Program

• 16.00: Velkommen til alle børn og forældre: Vi glæder os til at se, hvor mange, der bærer lilla.
  • 16.30: Børnelæge Mimi Kjærsgaard kigger forbi og fortæller om Kids ITP Tool, som nu er oversat til dansk.
  • 17.00: Velkommen til alle de voksne: Læge og ph.d.-studerende Nikolaj Mannering fra Odense Universitetshospital holder oplæg om udviklingen i levetid blandt patienter med ITP.
  • 17.30: Spørgsmål og erfaringsudveksling.
  • 18.00: Tak for i dag.

Du kan tilmelde dig webinaret her >

BløderNyt

BløderNyt er Danmarks Bløderforenings medlemsblad, der udkommer to gange om året og lander i alle medlemmers postkasser. Læs nye og tidligere udgaver af bladet.