Ny hjemmeside om kvinder og blødersygdom lanceres

I dag lanceres Blødt igennems helt egen hjemmeside. Hjemmesiden indeholder information om kvinder og blødersygdom. Man kan læse om symptomerne på blødersygdom hos kvinder og om livet med en blødersygdom.

De senere år har der været et stigende fokus både internationalt og i vores egen forening på, at kvinder også kan rammes af blødersygdom, og at de kan have særlige gener og udfordringer. I 2018 skød Danmarks Bløderforening kampagnen Blødt igennem i gang, for at skabe større opmærksomhed omkring kvinder med blødersygdom – både blandt kvinder og sundhedspersoner. Vi håber med den nye hjemmeside, at budskabet vil nå endnu længere ud, og at flere kvinder med uforklarlige blødninger i fremtiden vil kunne få den hjælp, de har brug for.

Hjemmesiden er udviklet med støtte fra organisationen Ladywalk. Tusind tak for donationen!

Besøg hjemmesiden her: www.blødtigennem.dk

Udgivet: 15. januar 2021

Nyhedsbrev

Vil du gerne modtage de seneste nyheder om blødersygdom og foreningens aktiviteter, så tilmeld dig foreningens nyhedsbrev. Nyhedsbrevet er et supplement til medlemsbladet BløderNyt.