Bliv frivillig

Du kan som frivillig i Danmarks Bløderforening være med til at gøre en forskel for mennesker med blødersygdom i Danmark.

Det er muligt at at blive frivillig på en række områder i foreningen afhængigt af tid, interesser og evner – lige fra deltagelse i seminarer til at give en hånd med i sekretariatet.

Har du lyst til at gøre en frivillig indsats for foreningen, kan du for eksempel være med til at:

• Deltage i planlægningen af seminarer for børn/forældre, unge og ældre osv.
  • Skrive artikler til BløderNyt
  • Deltage i bestyrelsesarbejde
  • Gå til hånde i sekretariatet

Ring på 33 14 55 05 eller send en mail til sekretariatet på: dbf@bloderforeningen.dk, hvis du har lyst til at lave frivilligt arbejde for foreningen.

Andre måder at støtte foreningen på:

Bliv medlem

Som medlem af Danmarks Bløderforening får du adgang til et omfangsrigt udbud af aktiviteter, som giver gode rammer for erfaringsudveksling og mulighed for at møde ligestillede.

Giv et bidrag

Du kan støtte foreningens arbejde ved at give et personligt bidrag. Du kan støtte via mobilepay eller en bankoverførsel.

Betænk Bløderforeningen i dit testamente

Giv en gave efter din vilje, og betænk Bløderforeningen i dit testamente. Ved at testamentere selv en mindre del af din formue, er du med til at gøre en forskel. Tilgodeses Bløderforeningen i testamentet med min. 30% af arven, yder foreningen 2.500 kr. i tilskud til advokathonorar.

Kontakt foreningens sekretariat, formand eller bestyrelse.

Har du brug for
nogen at tale med?

Få støtte og rådgivning fra en kontaktperson eller i en facebookgruppe.