Du kan stadig nå at deltage i ITP-undersøgelsen

Er du medlem af Danmarks Bløderforening på grund af ITP, og har du ønsker og ideer til, hvad foreningen kan gøre for sine ITP-medlemmer? Så deltag i ITP-spørgeskemaundersøgelsen – du kan stadig nå det!

I øjeblikket udfører foreningen en spørgeskemaundersøgelse blandt medlemmer, der er tilknyttet foreningen på grund af ITP. Formålet er at få indspark til, hvordan foreningen bedst muligt kan varetage ITP-medlemmernes interesser.

Svar på mindre end 10 korte spørgsmål på nettet, og vær med til at gøre Bløderforeningens arbejde for medlemmer med ITP bedre.

Svarene fra spørgeskemaundersøgelsen vil blandt andet danne udgangspunkt for diskussion blandt medlemmer med særlig interesse i ITP-området på årsmødet. Her vil der være mulighed for at drøfte forslag til, hvordan ITP-arbejdet fremadrettet bedst muligt varetages i foreningen.

Alle ITP-medlemmer – både patienter og pårørende – opfordres til at deltage. Undersøgelsen slutter den 10. februar 2013.