Engodsag.dk drejer nøglen om

Danmarks Bløderforening har igennem medierne erfaret, at Engodsag.dk har drejet nøglen om. Hjemmesiden engodsag.dk er ikke længere aktiv, og selskabet skulle ifølge Erhvervs- og Selskabsstyrelsen være under tvangsopløsning.

Danmarks Bløderforening har ikke modtaget information direkte fra Engodsag.dk og har ikke kunnet komme i kontakt med organisationen. Men som sagen står, opfordrer foreningen til, at medlemmer og andre støtter ikke længere donerer penge til Danmarks Bløderforening via programmet AidMaker (tidligere Det Gode Program).

Formand for Danmarks Bløderforening, Terkel Andersen, udtaler om sagen:
”Det er utroligt ærgerligt, at vi nu må se, at et godt initiativ som Engodsag.dk ikke kunne fungere i længden. Vi var glade for, at man gratis kunne donere penge til Danmarks Bløderforening, når man handlede på nettet. Selv om det økonomisk aldrig blev tale om store summer, så har Danmarks Bløderforening brug for alle de midler, vi kan få til vores aktiviteter. Vi må nu opfordre medlemmer og andre med interesse for foreningen til at have ekstra fokus på andre måder at støtte foreningen på.”

Du kan læse mere om muligheder for at støtte Danmarks Bløderforening her »

Læs mere om Engodsags.dks tvangsopløsning her på comon.dk »