Frivillig Fredag – hæng et opslag op

I morgen er det national frivillighedsdag. Gør i den anledning en frivillig, god gerning for Danmarks Bløderforening ved at hænge et opslag for foreningens landsindsamling op på din lokale skole eller i den lokale klub.

Landsindsamlingens resultat er meget afhængigt af antallet af sælgende skoleklasser/klubber. Når fx 25 elever sælger 25 lodder rykker det på bundlinjen. Derfor vil foreningen meget gerne have så mange skoleklasser og klubber som overhovedet muligt til at engagere sig.

Det kræver, at klasselærere og klubledere bliver opmærksom på muligheden for at sælge skrabelodder for landindsamlingen og derved tjene penge til klassekassen.

Du kan hjælpe ved at sprede budskabet ved at printe et opslag ud nedenfor og hænge det op på den lokale skole eller i den lokale klub.

Download opslag til skoleklasser »

Download opslag til klubber »

Du kan også give opslaget til en skolelærer eller klubleder, du kender.

Og så er du selvfølgelig altid selv velkommen til at sælge lodder for foreningen.