Meld dig til landsindsamlingen

Efteråret står for døren, og snart er det igen tid for Bløderforeningens årlige landsindsamling. Meld dig til, og vær med at gøre indsamlingen til en succes.

Den 1. oktober – 31. december afholder Danmarks Bløderforening igen landsindsamling. Vi håber, at du vil være med til at sælge skrabelodder og på den måde gøre en forskel for din forening.

Sælger du bare 25 lodder, gør du en stor forskel for foreningens arbejde.

Overskuddet går til aktiviteter og støtte til medlemmerne
Overskuddet fra salget af lodder gør det blandt andet muligt for os at holde sommerlejr for bløderbørn, forældre/børn-seminar, 50+-seminar og årsmøde. En succesfuld landsindsamling er også en forudsætning for, at vi kan rådgive, støtte og informere medlemmerne og deres familier og udbrede kendskabet til blødersygdomme i offentligheden såvel som over for myndigheder og institutioner.

Du kan også vinde
Vil du være med til at gøre en forskel for din forening, deltager du samtidig i lodtrækningen om at vinde to gavekort til en værdi af 150 kr. til Netto. Det medlem, der sælger flest lodder vinder 300 kr. til en valgfri butik.