Naja Skouw-Rasmussen valgt ind i bevillingsudvalg

På det stiftende møde i Udviklingsstrategisk Forum (USF) blev Naja Skouw-Rasmussen, der også er bestyrelsesmedlem i Danmarks Bløderforening, valgt ind i et bevillingsudvalg, der skal give støtte til internationale udviklingsaktiviteter.

Mandag den 4. marts blev bestyrelsesmedlem i Danmarks Bløderforening Naja Skouw-Rasmussen valgt ind i Bevillingsudvalget i det nyoprettede Udviklingsstrategisk Forum under Danske Handicaporganisationer. Naja er valgt ind for en toårig periode.

Bevillingsudvalget er et udvalg under Udviklingsstrategisk Forum, som er et forum under Danske Handicaporganisationer. Udviklingsstrategisk Forum skal fremover forvalte en ny handicappulje på 50 mio. kr. målrettet internationale udviklingsaktiviteter.

Bevillingsudvalget består af seks personer, hvoraf to er repræsentanter fra Danske Handicaporganisationers medlemsforeninger. Der var i alt fire kandidater til de to poster, og Naja blev valgt ind sammen med Henry Lind fra Dansk Handicap Forbund.

Stort tillykke til Naja!