Norsk portræt af Terkel Andersen

Foreningen for blødere i Norge (FBIN) har interviewet Danmarks Bløderforenings formand, Terkel Andersen.

Den norske bløderforening har stillet Danmarks Bløderforenings formand, Terkel Andersen, en række spørgsmål omkring hans rolle som formand for foreningen gennem de sidste 28 år, om Danmarks Bløderforening og om behandlingen i Danmark.

Har du lyst til at læse, hvad Terkel Andersen mener om de forskellige emner, så læs med på FBINs hjemmeside.

Foreningen for blødere i Norge
Foreningen for blødere i Norge blev stiftet i 1966 og arbejder for at udøve rådgivende, oplysende og hjælpende virksomhed for norske blødere og deres familier. Danmarks Bløderforening har et nært samarbejde med både Foreningen for blødere i Norge (FBIN) og de øvrige nordiske bløderforeninger.