Ny bog om blødersagen

23. april 2010 udkommer bogen ”En dag ad gangen” skrevet af Palle Lykke Ravn. Heri fortæller han bl.a. om, hvordan han som kun 8-årig blev smittet med hiv via sin blødermedicin, og om hvordan blødersagen og kampen for erstatning har præget familiens liv.

Bogen har forord af Hanne Reintoft og udkommer på forlaget Frydenlund.

Kom til reception for bogen
Mød Palle Lykke Ravn og Hanne Reintoft til udgivelsesreception d. 23. april kl. 15.30-17.30 hos Danmarks Bløderforening, Frederiksholms Kanal 2, 3. sal, 1220 København K. Alle er velkomne.

For deltagere i Bløderforeningens årsmøde d. 24.-25. april bliver det dertil muligt at møde Palle Lykke Ravn på en stand, hvor man også kan købe bogen.

Facebookgruppe og omtaler
Palle Lykke Ravn har lavet en gruppe på Facebook om bogen. Her kan man læse om bogen og finde links til artikler om bogen i bl.a. Ekstra-Bladet og Dagbladet Holstebro-Struer, ligesom man kan blive en del af gruppen, der allerede har over 140 medlemmer.

Man behøver ikke være logget ind på Facebook.com for at læse information på gruppens sider.