Ny side på Facebook

Danmarks Bløderforening har oprettet sin egen side på Facebook. Her vil foreningen løbende lægge nyheder, billeder og kommentarer op.

Siden har fået adressen: facebook.com/bloderforeningen

Hvis du har en Facebook-profil og trykker ’Synes godt om’ siden, kan du følge med via din startside/newsfeed, hver gang Bløderforeningen lægger en nyhed, et link, billeder eller video op.

Vi håber, at rigtig mange med interesse for Bløderforeningens arbejde vil kigge forbi og trykke ’Synes godt om’ og få opdateringer fra os derigennem.

Bløderforeningen har i en årrække været repræsenteret på Facebook via en gruppe. Der er flere årsager til, at Bløderforeningen nu lægger sine aktiviteter over på en side. Ved at bruge en side, vil det blive tydeligere, hvornår Bløderforeningen ’siger’ noget, og hvornår enkeltpersoner gør det. Dertil er der en række tekniske fordele ved en side, bl.a. vedrørende statistik og layout, der gør det mere attraktivt at have en side.

Den nye Facebookside ændrer ikke på foreningens aktivitetsniveau her på hjemmesiden.