Nyt design på hjemmesiden

En ny version af www.bloderforeningen.dk er i luften. Hjemmesiden er blevet redesignet , og som noget nyt kan du tilmelde dig et elektronisk nyhedsbrev inde på siden.

Informationen på hjemmesiden er overordnet set den samme som tidligere, men der er ved redesignet lavet nogle ændringer i struktur og indhold:
  • Fra forsiden kan du nu klikke dig direkte ind på de tre seneste debatindlæg, de tre seneste nyheder og de tre næste aktiviteter i foreningen.
  • ITP har fået sit eget menupunkt, og information om sygdommen er derfor nemmere at finde.
  • Der er oprettet et nyt menupunkt, der hedder Aktiviteter. Det gør det nemmere at få overblik over foreningens mange arrangementer og møder. Her kan du tilmelde dig kommende arrangementer og læse beretninger fra afholdte arrangementer.
  • Der er oprettet et nyt menupunkt, der hedder Livet med blødersygdom. Her er samlet en række artikler inden for emner, der kan være relevante, når man lever med blødersygdom. Læs for eksempel om port-a-cath, sport, ledudskiftninger, jobsøgning med mere. Artiklerne er samlet fra tidligere numre af BløderNyt, og der vil løbende komme nye emner til.
  • Hjemmesiden har fået tilknyttet et elektronisk nyhedsbrev, som du kan tilmelde dig her.