Prioritering i sundhedsvæsenet - debatmøde

Er der grænser for, hvor mange ressourcer, der kan bruges i sundhedsvæsenet – og hvem skal bestemme, hvor grænsen går? Hvor dyr må én enkelt patient blive, før der sættes spørgsmålstegn ved den frie og lige adgang til behandling? Sjældne Diagnoser indbyder til debatmøde, hvor også bløder, læge og bestyrelsesmedlem i Danmarks Bløderforening Theis Bacher holder oplæg.

Formålet med mødet er at skabe rammen om igangsættelse af en diskussion om fremtidens sundhedsvæsen.

Oplægsholdere:
  • Direktør Arne Rolighed, Kræftens Bekæmpelse
  • Koncerndirektør Svend Hartling, Region Hovedstaden
  • Bestyrelsesmedlem Theis Bacher, Danmarks Bløderforening
  • Ordstyrer: Torben Grønnebæk, formand for Sjældne Diagnoser
Mødet arrangeres i samarbejde med AOF-Metropol (hold nr. 071-020027)

Tidspunkt: den 11. marts 2007 kl. 10.00- 13.00
Sted: PH Cafeen, Halmtorvet 9A, 1700 København V
Pris: 125,- kr. inkl. brunch

Tilmelding: Tilmeldingsfristen er en uge før mødet. Tilmelding kan ske direkte til AOF via www.aof-metropol.dk. Man kan også tilmelde sig hos AOF på telefon 3929 9030 eller via tilmeldingsblanketten i det kursuskatalog, der bliver sendt ud i Storkøbenhavn.

De, der ikke modtager kataloget, ikke har computer eller af anden årsag ikke har mulighed for at tilmelde sig direkte hos AOF-Metropol, kan tilmelde sig hos Malene Markussen i Sjældne Diagnosers sekretariat (telefon 3314 0010 eller mm@sjaeldnediagnoser.dk), som vil formidle tilmeldingerne videre til AOF-Metropol. Ved tilmelding skal oplyses navn og adresse. AOF-Metropol vil herefter udsende girokort direkte til de tilmeldte.