Rekord mange tilmeldinger til landsindsamlingen

Medlemmerne af Danmarks Bløderforening støtter op om landsindsamlingen som aldrig før. Men der er stadig brug for flere hænder.

Rekord mange medlemmer af Danmarks Bløderforening har i år meldt sig som lodsælgere til landsindsamlingen. Pt. har 89 medlemmer sagt ja til at bruge et par timer på at sælge skrabelodder over de kommende tre måneder. Det er en stigning på 62 % i forhold til sidste år!

De fleste medlemmer får tilsendt omkring 25 lodder, mens et enkelt medlem indtil videre slår rekord ved at bestille 300 lodder. Lodderne må sælges i perioden 1. oktober – 31. december.

Brug for  flere
Der er altid brug flere, og det er stadig muligt at melde sig som lodsælger her på hjemmesiden.

Gør en forskel for blødere i Danmark
Overskuddet fra salget af lodder gør det muligt for os at have mange medlemsaktiviteter. Vi arrangerer blandt andet:

• sommerlejr for bløderbørn
  • ungearrangementer
  • forældre/børn-seminar
  • kvindetur
  • 50+-seminar

En succesfuld landsindsamling er samtidig en forudsætning for, at vi kan rådgive, støtte og informere medlemmerne og deres familier og udbrede kendskabet til blødersygdomme i offentligheden såvel som over for myndigheder og institutioner.