Sjældne-march - også for blødere

Den 29. februar er det Sjældne-dag, en international opmærksomhedsdag for sjældne sygdomme. Blødersygdomme hører jo til blandt de sjældne sygdomme, så kom og gå med på Sjældne-marchen!

Med på marchen er farverige balloner, banner og skilte med navne på sjældne sygdomme og foreninger - forrest går Pjerrot og et tamburkorps.
  • Fra kl. 15.30: Optakt til marchen ved Kursuscenter Østerport, Folke Bernadottes Allé 7, 2100 København Ø
  • Kl. 16.15: Afgang. Marchen går gennem København fra Østerport til Nytorv.
  • Fra kl. 17.30: Event på Nytorv med overrækkelse af Sjældne-prisen, musikalsk underholdning og forfriskninger.
Hvis ruten på 2,6 kilometer ikke passer til dig, kan du støde til undervejs eller komme direkte til Nytorv.
Vel mødt! Vi håber på, at mange af Bløderforeningens medlemmer og støtter møder op, så vi kan følges i samlet flok under skiltet for Danmarks Bløderforening. Husk at invitere venner og familie med. Jo flere vi er, jo mere synlige bliver vi i gadebilledet.
Du kan møde op til marchen uden tilmelding, men Sjældne Diagnoser vil gerne vide, om du
kommer! Så du må meget gerne tilmelde dig på forhånd:
- på facebook eller
- pr. mail til kh@sjaeldnediagnoser.dk
Læs mere på www.29februar.dk - her kan du bl.a. se ruten for marchen og nærmere program for march og event.