Skaf nyt medlem pr. postkort

Det er vigtigt for Bløderforeningen at have så mange medlemmer som muligt. Jo flere vi er, jo mere kan vi udrette. Derfor sender foreningen i disse dage postkort ud til sine medlemmer. Postkortene kan bruges til at opfordre andre til at melde sig ind, fordi der bag på kortene er en formular til indmeldelse.

Tanken bag postkortet er, at nuværende medlemmer er de bedste til at hverve nye medlemmer.

Bestyrelsesmedlem Tem Folmand udtrykker det på følgende måde:

"Der skal ikke være tvivl om, at vi, som allerede er medlemmer af Bløderforeningen, kan fyre de bedste ”salgstaler” af over for potentielt nye medlemmer – det være sig den som er bløder, eller som har en bløder tæt inde på livet som familiemedlem, ven eller kollega. Så har du en vis kærlighed til en bløder, kan du nemt gå til en person, du kender og forklare vigtigheden af at melde dig ind i Danmarks Bløderforening."

Vind weekendophold
Postkortet kan bl.a. bruges til at deltage i en konkurrence, som Bløderforeningen afholder i 2008. Medlemmer kan skrive deres eget navn i marginen bag på postkort, de deler ud. Dermed deltager de automatisk i lodtrækningen om weekendophold på et af Choice hotelkædens hoteller i Danmark, hvis den/dem, de giver postkortet, melder sig ind i foreningen inden den 10. december 2008.

Læs mere om konkurrencen

Skaf et nyt medlem

Få familie og venner til at melde sig ind i Danmarks Bløderforening og styrk foreningen og dens arbejde.

De bedste ambassadører for Bløderforeningen og dens arbejde er dig, der allerede er medlem.

For at gøre det nemt at opfordre andre til at melde sig ind har Bløderforeningen lavet et postkort, som du kan give til familie og venner. På kortets forside fortæller fire medlemmer, hvorfor de er medlem.

Bag på kortet er der en indmeldingsformular, som den, du kender, kan udfylde. Bløderforeningen er angivet som modtageradresse, og portoen betaler foreningen.