Sommerferie og forandringer på vej

Sommerferien står for døren - også i Bløderforeningens sekretariat. Efter sommerferien sker der forandringer i sekretariatet.

Mens vi alle går og venter på sommervejret, er kalenderen ved at hale ind på os: Sommerferien står for døren. Inden længe vil også Danmarks Bløderforenings sekretariat indlede sommerferien.

Sekretariatet holder sommerferielukket i uge 28-31. Vi åbner op igen mandag den 6. august.

Susan Langkilde stopper i sekretariatet
Efter sommerferien vil der komme forandringer i sekretariatet:

Først og fremmest stopper sekretær Susan Langkilde efter 21 år i foreningens sekretariat. Susan starter i sin nye stilling som sekretær i Foreningen Danske DøvBlinde i august 2012. Der bliver lejlighed til at sige farvel til Susan på hendes sidste arbejdsdag, torsdag den 9. august kl. 15-17, i foreningens lokaler.

Ændrede åbningstider
Efter sommerferien ændres også Danmarks Bløderforenings åbningstider. Fremover vil sekretariatet holde lukket om fredagen.

Åbningstiderne bliver herefter som følger:
Mandag: 10-14
Tirsdag: 10-14
Onsdag: 10-14
Torsdag: 10-17
Fredag: Lukket

Vi ønsker jer alle en god sommer.