Sommerlejr i medierne

Årets sommerlejren for bløderbørn har haft flere besøg fra pressen. Sommerlejren afholdes i år på Flakkebjerg Efterskole nær Slagelse.

TV2 Øst
TV2 Øst besøgte sommerlejren og lavede et indslag, der blev sendt søndag d. 28. juni 2009 om aftenen. Indslaget viser interview med lejrchef, sygeplejerske og to lejrdeltagere, samt klip fra lejrens aktiviteter.

Du kan se indslaget ved at gå ind på nedenstående link og vælge søndag den 28. juni i kalenderen øverst i højre side. Indslaget bliver kaldt ’Herlig lejr’.

Sjællanske
Avisen Sjællandske bragte 2. juli en artikel om sommerlejren.

24 Sjællandske
Også lokal-tvstationen 24 Sjællandske har været på besøg og lavet et indslag, der blev vist tirsdag den 30. juni. Indslaget viser interview med lejrchefen og en af deltagerne, samt klip fra lejren. Indslaget kan ses fra 24 Sjællandskes hjemmeside og hedder 'Lær at stikke'.