Standup-arrangement for unge

Lørdag den 26. oktober samles unge fra Danmarks Bløderforening til et hyggeligt arrangement i København. Skal du med?

Der er lagt op til hygge, sjov og erfaringsudveksling, når unge fra Danmarks Bløderforening sætter hinanden stævne sidste lørdag i oktober.

Gruppen af unge mødes i Bløderforeningens lokaler i centrum af København til en fælles frokost og går herefter i samlet flok til Bremen Teater, hvor komikeren Simon Talbot opfører sit show ”Talle alene i verden”.

Alle unge i Danmarks Bløderforening mellem 18 og 30 år er inviteret. Det koster 100 kr. at deltage, og for det beløb får man både frokost og indgang til Simon Talbots show. Foreningen dækker også dokumenterede transportudgifter over 100 kr.

Deltagergebyret bedes indbetalt på foreningens konto 7040-1106847 i forbindelse med tilmeldingen.

Tilmeldingsfristen er på mandag den 12. august, så skynd dig at tilmelde dig og sikre dig en plads til årets ungearrangement.

Læs mere om arrangementet og tilmeld dig her »