Succes for internationalt unge-site

Det går godt med det internationale website Los-Bleedos.net, hvor unge blødere kan ’mødes’ og udveksle historier og erfaringer. Der er nu brugere fra over 30 forskellige lande.

Det internationale Los-Bleedos site er skabt af unge fra Danmarks Bløderforening. Det er en international udvidelse af det danske Los-Bleedos site, som de unge også selv har skabt i forbindelse med internetportalen Kronisk-ung.dk.

Siden det internationale Los-Bleedos site blev præsenteret på verdenskongressen for blødere i Vancouver i maj måned, er det gået godt med tilgangen af brugere på sitet. Sitet er blevet omtalt i flere bløderforeningers medlemsblade kloden rundt, og i det hele taget har jungletrommerne gjort deres arbejde.

I gennemsnit er der kommet halvanden ny bruger til om dagen siden lanceringen i maj. Brugerne kommer fra over 30 forskellige lande verden over. Der er brugere fra både Europa, Afrika, Asien, Nord- og Sydamerika.

Besøg det internationale site for unge blødere, http://www.los-bleedos.net/.