Tak til alle jer frivillige!

I dag er det Frivillig Fredag. Over hele landet markeres og fejres frivilligt arbejde. Danmarks Bløderforening vil gerne benytte lejligheden til at sige tak til de mange, der yder en frivillig indsats i foreningen.

Bløderforeningen er en stærk forening sin lille størrelse til trods. Det er den, fordi mange bakker op, giver en hånd med og er med til at forme foreningen.

Så tusind tak til alle jer der fx sidder i bestyrelsen, fondsbestyrelser og udvalg – arrangerer seminarer – stiller op til interview til i BløderNyt, pjecer og hjemmesiden – stiller op som kontaktperson – giver en hånd med ved praktisk arbejde – sælger lodder til landsindsamlingen og meget mere. I er virkelig med til at gøre en forskel!