Online EHC-konference

EHC afholder virtuel konference d. 5.-9. oktober – alle kan deltage, lige meget hvor de befinder sig, og det er tilmed gratis.

I år skulle Danmarks Bløderforening have været værter for den årlige EHC-konferencen. På grund af coronapandemien er den fysiske konference desværre aflyst, men du kan i stedet se med fra sofaen eller hjemmekontoret, når konferencen nu afholdes virtuelt.

Programmet ligger allerede fast, og der er både videnskabelige oplæg og sociale workshops på programmet. Eksempelvis vil der være faglige oplæg om nye behandlingsmuligheder og -metoder og mulighed for at deltage i netværks-workshops.

Tilmeld dig og se programmet her »

Udgivet: 8. september 2020

Nyhedsbrev

Vil du gerne modtage de seneste nyheder om blødersygdom og foreningens aktiviteter, så tilmeld dig foreningens nyhedsbrev. Nyhedsbrevet er et supplement til medlemsbladet BløderNyt.