Aktiviteter for unge

Danmarks Bløderforening afholder hvert år aktiviteter for unge medlemmer. Her har du som ung mulighed for at møde andre unge med blødersygdom gennem sjove aktiviteter, samtidig med at du kan få gode råd om at leve med en blødersygdom.

Danmarks Bløderforening inviterer hvert år unge medlemmer til Ungecamp. Ungecampen afholdes parallelt med foreningens sommerlejr. Her står programmet på sjove aktiviteter, fællesskab og gode råd og tips om at være ung med en blødersygdom.

Derudover arrangerer unge medlemmer af Danmarks Bløderforening selv løbende forskellige unge-arrangementer. Det kan være en tur til udlandet eller sociale aktiviteter i Danmark, som fx en koncerttur. Frekvensen afhænger i høj grad af lyst og ideer hos de unge.

Har du lyst til at være med til at arrangere et unge-møde, er du meget velkommen til at kontakte sekretariatet på dbf@bloderforeningen.dk.

BløderNyt

BløderNyt er Danmarks Bløderforenings medlemsblad, der udkommer to gange om året og lander i alle medlemmers postkasser. Læs nye og tidligere udgaver af bladet.