Årsmøde 2023

Sæt allerede nu kryds i kalenderen, når Danmarks Bløderforening inviterer alle medlemmer til årsmøde d. 15.-16. april 2023 på Sjælland.

Dato: 15. april-16. april 2023

Sted: Kobæk Strand, nær Skælskør på Sjælland.

Bløderforeningens årsmøde danner ramme om en weekend, hvor foreningens medlemmer mødes på kryds og tværs af diagnoser og aldre. Her er der mulighed for at udveksle erfaringer, blive klogere på blødersygdom og Danmarks Bløderforening.

Vi kan allerede nu løfte sløret for, at vi på årsmødet viser filmen The Bumblebee instrueret af Jesper Grand, der selv har blødersygdom. Filmen handler om cykelstjernen Alex Dowsett, der er professionel cykelrytter – samtidig med det, har han hæmofili A i svær grad. Gennem flere år har Jesper Grand fulgt Alex' cykelkarriere og Alex' familie på sidelinjen.

Generalforsamling
Samme weekend, søndag d. 16. april, afholdes foreningens generalforsamling. Generalforsamlingen er åben for alle foreningens medlemmer.

Tilmelding og pris
Tilmeldingen er endnu ikke åben, men sæt allerede nu gerne kryds i kalenderen.

Vi glæder os til at se så mange som muligt.

*Vi gør opmærksom på, at der tages billeder til arrangementet, som kan blive brugt i Bløderforeningens medier. Vi offentliggør kun billeder, der overholder Datatilsynets retningslinjer for deling af billeder på internettet. Vi offentliggør derfor ikke billeder, hvor vi vurderer, at en person på billedet kan føle sig udstillet, udnyttet eller krænket. Vi er opmærksomme på, at der bør ydes særlig beskyttelse mod børn og unge under 16. Derfor offentliggør vi ikke billeder af børn, der befinder sig i en udsat situation, uden barnets og forælders samtykke – eksempelvis badebilleder eller billeder af stikketræning. Læs mere her »

Ønsker du ikke, at Bløderforeningen offentliggør billeder af dig/dit barn, beder vi dig gøre os opmærksomme på det. Hvis du på et senere tidspunkt ønsker et billede af dig/dit barn fjernet, kan du til enhver tid kontakte os og gøre indsigelse. Har du gjort indsigelse, vil vi ikke offentliggøre billeder af dig/dit barn fra dette arrangement. Ønsker du et billede, der allerede er offentliggjort, afpubliceret, vil vi i videst mulig omfang fjerne billede.

BløderNyt

BløderNyt er Danmarks Bløderforenings medlemsblad, der udkommer to gange om året og lander i alle medlemmers postkasser. Læs nye og tidligere udgaver af bladet.