Start din egen indsamling

BETTERNOW ER LUKKET NED 15/6-23. Vil du gøre en forskel for Bløderforeningen , kan du støtte foreningens arbejde ved at oprette din personlige indsamling på BetterNow.

Alle har mulighed for at donere penge til en indsamling, både stort og småt. Du kan dele indsamlingen med dit personlige netværk via de sociale medier eller private beskeder og e-mails.

Ved at lave din egen indsamling kan du som privatperson være med til at skabe opmærksomhed omkring Bløderforeningen og det arbejde, vi laver. Aktiviteter som for eksempel løb, svømning eller cykling, der kræver noget af dig, er gode ideer til at starte en privat indsamling. Har du lyst til at lave et uafhængigt personligt bidrag eller donere dine fødselsdags- eller bryllupsdagsgaver som pengedonationer, er der også rig mulighed for dette. Kun fantasien sætter grænser og alle beløb modtages med stor tak.

Eksempelvis brugte Ann Kjersgaard Meldal Feminas kvindeløb 2018 som en anledning til at slå et slag for Danmarks Bløderforening. Se hendes indsamling her

Brug for hjælp?

Har du brug for hjælp til at starte en indsamling er du altid velkomment til at kontakte sekretariatet. Du kan også læse gode råd til at starte en indsamling her

Andre måder at støtte foreningen på:

Bliv medlem

Som medlem af Danmarks Bløderforening får du adgang til et omfangsrigt udbud af aktiviteter, som giver gode rammer for erfaringsudveksling og mulighed for at møde ligestillede.

Giv et bidrag

Du kan støtte foreningens arbejde ved at give et personligt bidrag. Du kan støtte via mobilepay eller en bankoverførsel.

Bliv frivillig

Du kan som frivillig være med til at gøre en forskel for mennesker med blødersygdom i Danmark.

Betænk Bløderforeningen i dit testamente

Giv en gave efter din vilje, og betænk Bløderforeningen i dit testamente. Ved at testamentere selv en mindre del af din formue, er du med til at gøre en forskel. Tilgodeses Bløderforeningen i testamentet med min. 30% af arven, yder foreningen 2.500 kr. i tilskud til advokathonorar.

Kontakt foreningens sekretariat, formand eller bestyrelse.

Har du brug for
nogen at tale med?

Få støtte og rådgivning fra en kontaktperson eller i en facebookgruppe.