Ændringer hos Bløderappen

D. 25. maj sker der ændringer i Bløderappen. Det vedrørsærligt dig, der er tilknyttet Aarhus Universitetshospital, Skejby.

I dag findes én version af appen til blødere i øst og én til blødere i vest, og de har i dag region-specifikke navne. Det ændres efter d. 25. maj til, at patienter tilknyttet begge centrene skal bruge én og samme app.

Dine gamle registreringer bevares, uanset hvilket center du hører til.

Hvad du skal gøre, hvis du tilhører:

• Vest: er du bruger af appen tilknyttet Aarhus Universitetshospital, Skejby, skal du afinstallere din nuværende app og downloade en ny app. Den hedder fra i morgen d. 25. maj slet og ret: Journl. Find den der, hvor du ellers downloader apps på din telefon.
  • Øst: Som bruger af appen tilknyttet Rigshospitalet skal du ikke gøre noget, men du vil opleve, at den app, du har installeret skifter navn til Journl, og næste gang du logger ind, bliver du måske bedt om at vælge, hvilken region du tilhører.

Bløderappen har skiftet hænder
Journl ApS har udviklet Bløderappen. I februar 2022 gik firmaet konkurs. Det har resulteret i, at firmaet Enversion Journl ApS nu har overtaget Journl ApS' aktiver – og dermed også Bløderappen.

I forbindelse med overtagelsen flyttes Bløderappen til en anden server, og det er derfor, der sker ændringer.

Skulle du opleve problemer med at få appen til at fungere, kan du kontakte supporten via mail: support@journl.dk (vær opmærksom på ikke at skrive personfølsomme oplysninger i mailen). Du kan kun bruge appen, hvis du er oprettet som bruger hos dit hæmofilicenter.

Udgivet: 26. maj 2023

Bliv klogere på Bløderappen:

Faktorregistrering

Har du fået bløderappen? Med bløderappen kan du registrere din faktor og blødninger online. Spørg efter den hos dit hæmofilicenter.