BløderNyt ikke udsendt

Det har desværre vist sig, at BløderNyt, der skulle have været landet i medlemmernes postkasser i løbet af juli måned, ikke er blevet udsendt.

Det har desværre vist sig, at BløderNyt ikke er blevet udsendt. Der er sket en fejl under distributionen, der betyder, at bladet aldrig er kommet frem til vores medlemmer. Vi beklager.

Du kan i stedet læse bladet online. Her kan du blandt andet læse om foreningens nye von Willebrand-pjece, vores kommende podcast om smerter og en personlig beretning om en mild bløders forestående jordomsejling.

Du finder bladet ved at klikke på billedet til højre. God læselyst.

Læs også tidligere udgaver af BløderNyt her >

Udgivet: 1. september 2021