Invitation: Land Rover-dag for børnefamilier

Lørdag den 10. juni 2023 er alle børn med alvorlig sygdom/handicap og deres familier inviteret til Land Rover-dag på Egholm Slot, Sjælland.

Der er lagt op til en dag med fuld fart på, når Foreningen Cancerramte Børn (FCB), Muskelsvindfonden, Hjerteforeningens børneklub og Dansk Land-Rover Klub inviterer børn med alvorlig sygdom eller handicap til en vaskeægte off road-dag.

Her kan både børn og voksne med benzin i blodet prøve kræfter med en off road-tur i en Land Rover i området omkring Egholm slot.

For de der befinder sig bedst med begge ben plantet på jorden, så er der også arrangeret andre aktiviteter, såsom udstilling af special biler, leg med fjernstyrede model-biler og så kan man se, om man kan få et glimt af slottets påfugle og rådyr.

Arrangementet er gratis (inkl. en T-shirt til børnene, frokost og drikkevarer).

Det afholdes d. 10. juni kl. 11.30-16 på Egholm Slot, Trehøjevej 47A, 4070 Kirke Hyllinge.

Tilmeldingsfristen er d. 1. juni 2023.

Læs mere og tilmeld jer direkte hos Kørsel med børn >

Udgivet: 1. maj 2023

Kørsel med børn

Kørsel med børn er et tilbagevendende Land Rover-arrangement for børn med alvorlig sygdom/handicap. Det arrangeres af frivillige ildsjæle og er et samarbejde mellem Foreningen Cancerramte Børn, Hjerteforeningens Børneklub, Muskelsvindfonden og Dansk Land Rover Klub Region Nordsjælland