Julelukket

Danmarks Bløderforenings sekretariat har sidste åbningsdag inden juleferien torsdag d. 22. december. Vi er tilbage igen i det nye år mandag d. 9. januar.

Vi ønsker alle en god jul og et godt nytår. Tak for det år, der er gået!

Skulle du få akut har behov for at komme i kontakt med os, kan du finde kontaktoplysninger her >

Udgivet: 19. december 2022

Inspiration til underholdning i juleferien:

Podcast: Når smerterne tager over

I en ny podcastserie stiller vi skarpt på, hvad man i dag ved om smerter, og hvordan smerter kan behandles hos blødere. Selvom der er sket meget positivt i forhold til bløderbehandling gennem årene, så er hyppige – nærmest kroniske smerter – stadig en del af hverdagen for flere voksne patienter med en blødersygdom.

Nyhedsbrev

Vil du gerne modtage de seneste nyheder om blødersygdom og foreningens aktiviteter, så tilmeld dig foreningens nyhedsbrev. Nyhedsbrevet er et supplement til medlemsbladet BløderNyt.